Retourneren of ruilen

Toch jouw product retourneren of ruilen?

Kan ik mijn artikel retourneren?

Je kan bij Laminaat.nl alleen ongeopende artikelen tot 2 weken na aanschaf retourneren of ruilen. Neem contact op met de klantenservice voor de juiste procedure. Wij zullen jou een retourformulier opsturen en een ophaalmoment inplannen met onze transporteur.

Gelieve nooit artikelen op te sturen zonder voorafgaande toestemming van de klantenservice. 

Kosten van retourneren

Voor het retourneren van laminaat, panelen en/of lijstwerk zal er met jou een afspraak worden gemaakt voor ophaling door de transporteur. Kosten voor retourneren zijn:

Soort retourKosten
Enkel lijstwerk, 1 of 2 pakken panelen/laminaat € 19,95
Meerdere pakken (ook in combinatie met lijstwerk) € 39,95

Let op dat je de goederen goed verpakt zodat er geen schade kan ontstaan tijdens transport.

Veelgestelde vragen

Ik heb mijn artikel geretourneerd. Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Wanneer je jouw bestelling retourneert en de goederen ongeopend en in nieuwstaat zijn, krijg  je binnen 30 dagen je geld terug.

Ik heb mijn artikel geretourneerd, maar ik heb een ander bedrag terug gekregen dan de waarde van het artikel, hoe kan dit?

De verzendkosten zijn voor rekening van de consument. Deze worden van het aankoopbedrag afgehaald en terug naar jou overgemaakt. Indien het bedrag nog niet klopt kan je contact opnemen met onze klantenservice.

Hoe kan ik een groot pakket retourneren (zoals laminaat)?

Onze klantenservice zal een zending inplannen bij de transporteur. Zij zullen het pakket komen ophalen na afspraak. Let wel; de verzendkosten worden bij jou in rekening gebracht.

Kan ik mijn artikel ruilen?

Indien je jouw bestelling wilt ruilen gelden dezelfde voorwaarden als bij retourneren; ongeopend, zonder gebruikssporen en in de originele staat.

Hoe lang duurt het voordat een artikel retour is verwerkt?

Wanneer je een artikel retour stuurt via PostNL wordt uw pakket voorzien van een Track & Trace nummer. Je kan dan zien wanneer het pakket bij ons afgeleverd is. Wij streven ernaar om jouw retourzending zo snel mogelijk te verwerken. Als je binnen 30 dagen nadat je het artikel retour hebt gestuurd geen betaling hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Ik heb een artikel retour gestuurd, maar nog geen bericht ontvangen. Is mijn retour wel goed verwerkt?

Wanneer je een artikel retour stuurt via PostNL krijg je een Track & Trace nummer. Via dit nummer kan je online inzien of en wanneer het artikel is afgeleverd. Vervolgens zie je binnen 30 dagen je geld terug op je rekening. Gelieve contact op te nemen met onze klantenservice indien je artikel opgehaald is door onze transporteur. 

Voor advies en vragen

Neem contact op met onze klantenservice
Bel: +31 40 80 80 325 (Ma - vrij: 09:00u - 17:00u)