Leveringen op afspraak

Gebruikelijk voor bijna al onze producten.

1. Zoek je producten op onze webshop

Weet je nog niet precies wat je wilt of nodig hebt? Misschien kan onze website jou helpen om jouw prachtige nieuwe vloer, wand of plafond uit te kiezen.

Wil je het product liever eerst in het echt zien en voelen? Dat snappen wij helemaal! Je kan bij ons daarom een staal bestellen.

Zodra je weet wat je precies wilt, kan je de producten opzoeken in onze webshop. Via onze rekentool kan je gemakkelijk uitrekenen hoeveel artikelen je nodig hebt. Voeg de producten toe in je winkelmand en rond de bestelling af.

2. Ontvang een email met de verwachte leverdatum

Je ontvangt een bevestigingsemail zodra de bestelling goed is ontvangen. Vervolgens ontvang je binnen 1 werkdag een email met je factuur en leverdatum. Mochten er nog onduidelijkheden zijn wanneer je bestelling geleverd wordt, dan kan je gerust contact opnemen met onze klantenservice.

Het is belangrijk dat er iemand aanwezig is om de producten in ontvangst te nemen. Bekijk daarom altijd of de verwachte leverdatum jou goed uit komt. Mocht het niet lukken om de producten in ontvangst te nemen, neem dan contact met ons op. Dan kunnen we samen een nieuwe leverdatum afspreken.

3. Ontvang jouw bestelling

Onze transporteur levert de bestelling op de afgesproken leverdatum en -adres. Om de producten af te leveren is het noodzakelijk dat er iemand aanwezig is die het in ontvangst kan nemen.

AANWEZIGHEID VAN 1 OF 2 PERSONEN BIJ AFLEVERING

Er dient steeds iemand aanwezig te zijn om de goederen in ontvangst te nemen.

Bij bepaalde afmetingen van leveringen > 2 meter, is hulp van 2 personen verplicht zodoende de goederen te kunnen uitladen.

Wanneer er niemand aanwezig is om de bestelling in ontvangst te nemen, dan zullen wij contact met je opnemen om een nieuwe afspraak in te plannen. Voor een nieuwe bezorgopdracht worden er kosten (€39,95) in rekening worden gebracht.

4. Controleer op schade en teken voor ontvangst

Hoewel het zelden voorkomt, kunnen producten beschadigd raken tijdens het transport. Daarom raden wij je altijd aan om te controleren op schade of defecten voordat je tekent voor ontvangst. Indien je tekent geef je aan de producten ter goeder orde ontvangen te hebben. Indien de producten beschadigd zijn moet de transporteur deze mee terugnemen. Wij zullen contact met jou opnemen om een herlevering in te plannen.

Wij raden je aan om de goederen onmiddellijk na ontvangst uit te pakken. Er is een grote kans dat je producten moeten acclimatiseren voordat je ze installeert. Meer informatie hierover vind je in de bijsluiters van de producten. Contacteer ons onmiddellijk wanneer bij het uitpakken van de producten blijkt dat de goederen toch beschadigd zijn, ondanks dat de verpakking geen schade vertoonde. Zo kunnen we samen de mogelijke oplossingen bekijken. Verwerk de producten in géén geval totdat je van ons reactie hebt gekregen. 

Opmerkingen:

- Verpakkingsmateriaal wordt niet retour genomen bij levering.

- Installeer beschadigde/defecte producten niet voor je reactie hebt ontvangen.

- Goederen worden geleverd tot aan de eerste drempel of het eerste obstakel dat de leverancier tegenkomt (bv. een onverharde weg). Tijdsleveringen en leveringen tijdens het weekend zijn momenteel niet mogelijk.

- Omdat we rechtstreeks werken vanuit de magazijnen van onze leveranciers is het niet mogelijk om je bestelling op te halen (of af te leveren in geval van een retouropdracht).

Voor advies en vragen

Neem contact op met onze klantenservice
Bel: +31 40 80 80 325 (Ma - vrij: 09:00u - 17:00u)