Leveringen op afspraak

Gebruikelijk voor bijna al onze producten.

1. Zoek je producten op onze webshop

Weet u nog niet precies wat u wilt of nodig heeft? Misschien kan onze keuzehulp u helpen om uw prachtige nieuwe vloer, wand of plafonduit te kiezen.

Wilt u het product liever eerst in het echt zien en voelen? Dat snappen wij helemaal! U kunt bij ons daarom een staal bestellen.

Zodra u weet wat precies wilt, dan kunt u de producten opzoeken in onze webshop. Via onze rekentool kunt u gemakkelijk uitrekenen hoeveel artikelen u nodig heeft. Voeg de producten toe in uw winkelmand en rond de bestelling af.

2. Ontvang een email met de verwachte leverdatum

U ontvangt een bevestigingsemail zodra de bestelling goed is ontvangen. Vervolgens ontvangt u binnen 1 werkdag een email met uw factuur en leverdatum. Mochten er nog onduidelijkheden zijn wanneer uw bestelling geleverd wordt, dan kunt u gerust contact opnemen met onze klantenservice.

Het is belangrijk dat er iemand aanwezig is om de producten in ontvangst te nemen. Bekijk daarom altijd of de verwachte leverdatum u goed uit komt. Mocht het niet lukken om de producten in ontvangst te nemen, neem dan contact met ons op. Dan kunnen we samen een nieuwe leverdatum afspreken.

3. Ontvang uw bestelling

Onze transporteur levert de bestelling op de afgesproken leverdatum en -adres. Om de producten af te leveren is het noodzakelijk dat er iemand aanwezig is die het in ontvangst kan nemen.

Wanneer er niemand aanwezig is om de bestelling in ontvangst te nemen, dan zullen wij contact met u opnemen om een nieuwe afspraak in te plannen. Voor een nieuwe bezorgopdracht worden er kosten (€39,95) in rekening worden gebracht.

4. Controleer op schade en teken voor ontvangst

Hoewel het zelden voorkomt, kunnen producten beschadigd raken tijdens het transport. Daarom raden wij u altijd aan om te controleren op schade of defecten voordat u tekent voor ontvangst. Indien u tekent geeft u aan de producten ter goeder orde ontvangen te hebben. Indien de producten beschadigd zijn moet de transporteur deze mee terugnemen. Wij zullen contact met u opnemen om een herlevering in te plannen.

Wij raden u aan om de goederen onmiddellijk na ontvangst uit te pakken. Er is een grote kans dat uw producten moeten klimatiseren voordat u ze installeert. Meer informatie hierover vindt u in de bijsluiters van de producten. Contacteer ons onmiddellijk wanneer bij het uitpakken van de producten blijkt dat de goederen toch beschadigd zijn, ondanks dat de verpakking geen schade vertoonde. Zo kunnen we samen de mogelijke oplossingen bekijken. Verwerk de producten in géén geval totdat u van ons reactie heeft gekregen. 

Opmerkingen:

- Installeer beschadigde/defecte producten niet voor u reactie heeft ontvangen.

- Goederen worden geleverd tot aan de eerste drempel. Tijdsleveringen en leveringen tijdens het weekend zijn momenteel niet mogelijk.

- Omdat we rechtstreeks werken vanuit de magazijnen van onze leveranciers is het niet mogelijk om uw bestelling op te halen (of af te leveren in geval van een retouropdracht).

Voor advies en vragen

Neem contact op met onze klantenservice
Bel: +31 40 80 80 325 (Ma - vrij: 09:00u - 17:00u)